AEROSCAN

 

AEROSCAN este cea mai buna metoda din lume de evaluare a metabolismului energetic al unei persoane, prin analiza compozitiei aerului expirat.

CUI II ESTE INDICAT TESTUL AEROSCAN?

  • Sportivilor – Aeroscan masoara cantitatea maxima de oxigen pe care o poate asimila si prelucra organismul (Vo2max), parametru deosebit de important pentru planificarea antrenamentului.
  • Tuturor persoanelor care isi doresc sa slabeasca, cu rezultate de succes pe termen lung. Testul arata intervalul individual de ardere optima a grasimilor, ceea ce permite eficientizarea maxima a antrenamentului cardio.
  • Pacientilor cu diabet – arata consumul real de glucide la efort.

Testul se poate face pe orice aparat cardio dintr-o sala de fitness (bicicleta, banda de alergare, elipsa) obtinand intensitatea optima de antrenament (km/h, Watt) in functie de efortul specific de competitie.

Fiind un test al arderilor metabolice este necesar sa se respecte cateva reguli simple in legatura cu alimentatia si efortul depus inainte de testare, reguli cuprinse intr-un formular care se trimite pe mail de catre terapeutii nostri.

Testul Aeroscan este folosit de sportivi de inalta performanta cum ar fi: campioana mondiala la schi Maria Höfl-Riesch sau campionul mondial la triatlon Craig Alexander.

AVANTAJE ALE TESTARII AEROSCAN

Cresterea performantei sportive

  • Cea mai exacta metoda de determinare a capacitatii de rezistenta la efort a organismului.
  • Determinare precisa a intensitatii individuale de antrenament (Watt, km/h) prin masurarea metabolismului energetic personal in timpul efortului.
  • Planificare eficienta a antrenamentului si evitarea sedintelor de antrenament ineficiente.
  • Pregatire optima a competitiei prin cunoasterea raportului dintre metabolismul glucidic si lipidic la diferite intensitati de efort.
  • Delimitare precisa a intervalelor de antrenament in functie de obiectiv: regenerare, imbunatatirea metabolismului lipidic, performanta (antrenament cu intervale).
  • Prognoza performantelor in competitie (timpi obtinuti).
  • Posibilitatea de dozare optima a aportului de glucide in timpul competitiei prin cunoasterea metabolismului energetic personal la diferite intensitati de efort.
  • Identificarea exacta a intervalului de ardere optima a grasimilor, conditie esentiala pentru planificarea antrenamentului/ cresterea eficienta a rezistentei/

 Slabire

  • Scadere “sanatoasa” si de durata a greutatii corporale, fara efectul Yo-yo.
  • Masurarea exacta a consumului de calorii la diferite intensitati de efort.
  • Determinarea exacta a intensitatii individuale de antrenament cardio (Watt, km/h) la care arderea grasimilor este maxima.
  • Masurarea consumului caloric in repaus, baza pentru a calcula un bilant energetic negativ, cu un plan de nutritie adecvat combinat cu arderea grasimilor prin efort, conditie esentiala pentru o scadere in greutate de lunga durata.
  • Plan individual de antrenament pornind de la conditia fizica actuala
  • Testare fara solicitare fizica maximala, doar 10 minute investite pentru un plan eficient de antrenament.